Recordaantal bezoekers Waarstaatjegemeente.nl

De website waarstaatjegemeente.nl heeft in 2017 meer dan 440.000 bezoekers mogen verwelkomen. Dat is een toename van 60% ten opzichte van 2016 en een verviervoudiging sinds de lancering in 2014.

Belang van het platform
De groei in cijfers laat zien dat het belang van het platform is gegroeid voor gemeenten. Verschillende gemeenten geven ook aan dat waarstaatjegemeente.nl een belangrijke informatiebron is voor hen. De website blijft dan ook in ontwikkeling. Zo is het afgelopen jaar het thema Gezondheidsverschillen toegevoegd en is de monitor Sociaal Domein verbeterd.

Bron: nieuwsbericht Waarstaatjegemeente.nl

In onderstaand webinar wordt uitgelegd wat Waarstaatjegemeente.nl is en wat u kunt doen met alle informatie die hier te vinden is.

Gepost door S. Neijnens (Sanne), M.Sc. op 1-3-2018