Nieuwe instructievideo's Waarstaatjegemeente

Drie korte video’s maken nieuwe čn ervaren gebruikers van gemeentelijk dataplatform Waarstaatjegemeente wegwijs en bekend met de vele mogelijkheden.

Nieuwe editie in 2019

Een aantal van de genoemde mogelijkheden is nieuw. In maart 2019 verscheen namelijk een nieuwe editie van Waarstaatjegemeente. Naast een verbeterde navigatie en een gemoderniseerd uiterlijk biedt het platform sindsdien een aantal nieuwe functies. Zo kunt u nu uw eigen maatwerkdashboard samenstellen in ‘Mijn WSJG’ en dit hergebruiken en delen met anderen. Daarbij kunt u niet alleen kiezen uit de circa 200 indicatoren die al in de bestaande dashboards zijn opgenomen, maar uit alle ruim 2500 indicatoren in de database.

In onderstaande drie korte video’s wordt uitgelegd wat Waarstaatjegemeente.nl is en wat de mogelijkheden van het gemeentelijk dataplatform zijn:

Video 1:

Video 2: